Kemerburgaz çıkarmasının perde arkasına Sözcü ulaştı: 'Bu çocuklar robot değil'
•Başkanın tam destek verdiiL ği tecrübeli hoca, “Üst üste çok yıpratıcı maçlar oynadık.
•Sakatlıklarına rağmen bandajla, iğne tedavisiyle sahaya çıkan oyunculara bu kadar yüklenmek yanlış.
•Fenerbahçe’yi yendiğimizde ne diyecekler?” yorumuyla sitemini dile getirdi ÜST üste gelen puan kayıplarının ardından Galatasaray’da işler bir hafta içinde tersine dönünce, takımın üzerinde karabulutla...
هذا الخبر من Sözcü. خبر يقدم أدوات ذكاء اصطناعي للتلخيص والترجمة والاستماع.
Başkanın tam destek verdiiL ği tecrübeli hoca, “Üst üste çok yıpratıcı maçlar oynadık. Sakatlıklarına rağmen bandajla, iğne tedavisiyle sahaya çıkan oyunculara bu kadar yüklenmek yanlış. Fenerbahçe’yi yendiğimizde ne diyecekler?” yorumuyla sitemini dile getirdi ÜST üste gelen puan kayıplarının ardından Galatasaray’da işler bir hafta içinde tersine dönünce, takımın üzerinde karabulutlar dolaşmaya başlamıştı. Başkan Dursun Özbek de hafta başında Kemerburgaz’a giderek, Teknik Direktör Okan Buruk’la bir durum değerlendirmesi yaptı. O toplantının detaylarına SÖZCÜ ulaştı. Başkan Özbek, Buruk’a tam destek verirken, tecrübeli teknik adam yaşanan duruma şu sözlerle sitem etti: ŞAMPİYONLAR LİGİ TAKIMI ÇOK YORDU “BU çocuklar robot değil. Bu sezon 12 Şampiyonlar Ligi maçı oynadılar, Juventus ve Liverpool eşleşmeleri de fiziksel ve mental olarak bizi çok yıprattı. Milli ara dönüşünde Trabzonspor ve Göztepe gibi ligin en zorlu iki deplasmanına çıktık. Üç gün sonra da fiziksel olarak yıpratıcı bir Kocaeli takımı ile oynadık. Bunlar insanlara kolay geliyor. Sakatlıklarına rağmen bandajla, iğne tedavisiyle sahaya çıkan bu oyunculara bu kadar yüklenmek yanlış. VİCTOR OSİMHEN KİLİT OYUNCUMUZ ‘OSIMHEN’IN sakatlığı ile bir takım bu kadar düşer mi?’ diyorlar. Takımın en kilit oyuncusu. Savunmayı en uçtan başlatan isim o. Dünyada bile onun kadar ön alan baskısını iyi yapan forvet yok. O sahadayken takımın performansı doğal olarak yukarı çıkıyor. O sahadayken herkes görevini çok daha iyi yapıyor. Biz buralardan çok çıktık. Bu oyuncuların hepsi sorumluluk sahibi. F.Bahçe’yi yendiğimiz zaman ne diyecekler? 3 sene şampiyon olduk, bu sene de olacağız.” www.sozcu.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Mega Ajans ve Rek. Tic. A.Ş'ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Bu habere emoji ile tepki verالمصدر: Sözcü | Source: Sözcü
ملاحظة تحريرية | Editorial Note: نُشر هذا المقال في الأصل بواسطة Sözcü. خبر (Khabr) هي منصة إعلامية أردنية مرخّصة تعمل بالذكاء الاصطناعي. نضيف قيمة تحريرية من خلال: تحليل ذكي للأخبار، ملخصات تلقائية، رواية صوتية بالذكاء الاصطناعي، ترجمة متعددة اللغات، وتدقيق الحقائق. هدفنا جعل الأخبار أكثر وضوحاً وسهولةً للقارئ العربي.
This article was originally published by Sözcü. Khabr is a licensed Jordanian AI-powered news platform (Registration #82086). We add editorial value through: AI-powered news analysis, automated summaries, AI audio narration, multi-language translation (Arabic, English, French, Turkish), and AI fact-checking. Our mission is to make news more accessible and understandable for Arabic-speaking audiences worldwide.

