Fenerbahçe'den Galatasaray kaybedince gündem olan paylaşım
المصدر: Yeni Şafak | Source: Yeni ŞafakTrendyol Süper Lig’in 28. haftasında Galatasaray, deplasmanda Trabzonspor’a 2-1 mağlup oldu. Bu sonuçla bordo-mavililer, zirve yarışında puan farkını maç fazlasıyla 1’e indirdi.
Karşılaşmanın ardından gözler bu kez sosyal medyada yapılan paylaşımlara çevrildi. Fenerbahçe cephesinden gelen bir paylaşım, kısa sürede gündem yarattı.
Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi Ali Gürbüz, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “En Büyük XX isimli kullanıcı hiç üzülme, sen görevini harika yaptın.” ifadelerini kullandı.
Söz konusu paylaşım sosyal medyada geniş yankı uyandırırken, birçok kullanıcı bunun maçın hakemi Cihan Aydın’a gönderme olduğu yorumunu yaptı.
Öte yandan Cihan Aydın’ın iki yıl önce bir hakem seminerine “En Büyük Gs Mira Aydın” kullanıcı adıyla bağlandığı iddiası da yeniden gündeme taşındı.
Trabzon'da maç sonu ortalık karıştı: Galatasaraylı yıldız kırmızı kart gördü
Trabzonspor maçında Galatasaraylılar iki yıldıza tepkili: "İlk fırsatta gönderilmeli"
ملاحظة تحريرية | Editorial Note: نُشر هذا المقال في الأصل بواسطة Yeni Şafak. خبر (Khabr) هي منصة إعلامية أردنية مرخّصة تعمل بالذكاء الاصطناعي. نضيف قيمة تحريرية من خلال: تحليل ذكي للأخبار، ملخصات تلقائية، رواية صوتية بالذكاء الاصطناعي، ترجمة متعددة اللغات، وتدقيق الحقائق. هدفنا جعل الأخبار أكثر وضوحاً وسهولةً للقارئ العربي.
This article was originally published by Yeni Şafak. Khabr is a licensed Jordanian AI-powered news platform (Registration #82086). We add editorial value through: AI-powered news analysis, automated summaries, AI audio narration, multi-language translation (Arabic, English, French, Turkish), and AI fact-checking. Our mission is to make news more accessible and understandable for Arabic-speaking audiences worldwide.





